Tänään lähdemme viikonlopuksi muuttamaan veljeäni tänne, joten starstablessa minua ei pitäisi kamalasti näkyä ( paitsi jos lataan veljen koneelle starstablen...>:) ). Star rider loppuu jo ensi viikolla :((, joten päätin vielä nauttia hetkistä star riderinä. Vielä joskus vaadin mummulta lifetimen >:O

 233.3-normal.jpg  533-normal.jpg

 

Ja muutens, clubini on vaihtunut ( siksi lopetin " Minä ja Dragonwinnersin" kirjoittamisen) Fire Catseihin. olen clubin toinen johtaja, ja pidän clubista ja sen jäsenistä todella paljon :DD

 

Uli, oon ehtiny ottaa ihania kuvia vielä Firecatsin aikaankin :3

 

 

diskossa%204-normal.jpg 

aaaaww, uusi clubi, uudet kujeet, vai mitä? :3 Kuvassa me, edessä olen minä, Vieressäni johtaja Rose, ja Kuten näette taaimpana ragas Celine :3

 

Kiitos kun jaksoit taas katsoa :3 KOMMATKAA :))

uus%20Clubi%2C%20uudet%20kujeet-normal.j